2011. április 26., kedd

Túl kicsi a szívem!

Úgy éreztem szétfeszíti a mellkasomat az öröm. Boldog voltam, mert éreztem, hogy odafen valaki nagyon szeret! "Túl kicsi a szívem! Nem fér bele elég szeretet!" -gondoltam.
Sose örültem még annyira annak, hogy Jézus megváltott, mint most. Olyan boldog voltam mint még soha. És olyan módon voltam közel Istenhez, ahogy még soha! Volt már, hogy közel éreztem magam hozzá, de nem így. Most az öröm hozta őt mellém. Akkor a zavartság, a nem-tudom-hol-a-helyem érzés vitt oda hozzá. Most az öröm.
Érzem, hogy egyre-egyre szorosabb Isten és köztem a kötél. Napról napra egy kicsit jobban bízom benne. De az ilyen pillanatok visznek egészen közel az Úrhoz.
Ilyenkor szilárdan hiszem és tudom, hogy szeret. Mellette biztonságban vagyok.

Az Úr az én Istenem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése