2011. április 10., vasárnap

Örülök, mert a világ szép.

Sziasztok!
Megkezdem blogom, ahol szeretnék kinyilni egy picit. Nektek.
Mert a világ szép és én a része vagyok. És ennek a résznek virágot kell hoznia. És átadni azt amit tud. Megosztanija másokkal.Azzokal akikel tudja.Mert: A világon mindenkinek küldetése van. Nekem, neked, anyukámnak, anyukádnak. Még a szomszédodnak is.Meg az én szomszédomnak. Ha más nem, hát az, hogy általa egy kicsit több szeretet legyen a világban, a milliók között.
Ma már többször kiléptem az ajtón, vékonyan öltözve. Csodás érzés volt ahogy átfúj rajtam a szél. És rácsodálkoztam: mennyi mindennek örülhet az ember. Rengeteg mindennek. Én például örülök annak, hogy a nálam fiatalabb rózsám már nagyobb nálam és szinte nagyobb mint az apukám. És ennek örülök, mert felnézhetek rá. És annak is örülök, hogy az enyém.
Ma levágtam az elszáradt virágait. Mert felelősek vagyunk azért amit megszelídítettünk. Azért ami a miénk. Legyen az állat, növény vagy egy ember. A miénk és vigyáznunk kell rá.
És én megpróbálok vigyázni arra ami az enyém. Legyen az a barátnőm vagy a kutyám, esetleg a rózsám. Mert én szeretem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése