2011. május 29., vasárnap

A könyvek, melyek soha nem fejeződnek be!

Elolvastam a Robinsont. Nem sok kedvem volt hozzá, de muszály volt elolvasnom. Az iskolában a tananyag része.
Nagyon nem akartam elolvasni. Mindenki azt mondta, hogy unalmas. És amikor belekezdtem...
Azt hittem álmodok! Fantasztikus regyény, olvasás közben olyan világ tárult fel előttem amit nem ismertem! Nem bírtam letenni!
Volt már velem olyan, hogy rajongtam egy könyvért, de ez egészen más volt.
Azt akartam, hogy SOHA ne legyen vége... aztán vége lett.
A leírt résznek! Igen annak vége volt! De a szívemban folytatódott a történet.
Így aztán rájöttem, soha, de soha nincs vége egyetlen könyvnek se! A leírt résznek vége lehet, de a történet folytatódik!
Hiszen ott él a szívedben...a szívemben. És folytathatod! Igen! Soha nem lesz vége! Soha!
És az öröm amit a könyv ad örökké ott él a szívedben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése